esmaspäev, 6. mai 2019

Armastusest lõpmatuses


     

     Soojast kallist võtan päikesepaiste ja
teen sellest Su juustesse lipsu. Sa hakkad
helendama. Ma lahustun rahulikuks, loksuvaks
mereks ja sulan Sinuga kokku, kuni oled mind
värvinud punaseks ja meie ühinemisest on
taevas punakasroosa. "Ma armastan Sind,"
sosistan lainetena sulle kõrva. 
     Sa näitad mulle tähti. Eredaid ja sätendavaid.
Armastame sealsamas teinetest, kuni saabub öö.
Nii soovime, et ta veel ei tuleks, et meil oleks
veel aega kallistada. Samas teame, et meil
on selliseid õhtuid veel lugematu hulk. Üle
kahekümne tuhande, kui täpsem olla. Iga nädal
raiskame neid mitu- neil päevil, kui me ei kohtu.


        
Visualiseeriv ruumiline kalkulaator
minu sees hakkab tööle ja arvutab
jäänud päevade arvu. Mitu päeva on
igaviku lõpuni? Üks liiga vähe. 
Sellepärast tahangi sulle öelda iga päev,
kui palju ma Sind armastan. Sellepärast
soovingi kallistada Sind iga päev. 
Sellepärast janunengi Sinuga rääkida iga
päev. Et Sa alati teaksid, et hoolin
Sinust ja sellest, et Sul oleks hea olla.
Loojangus lõppev valgus süütab tähed ja
ma mõistan, et nii suured asjad ei ole
lõplikud. Igavik ei ole lõpp, see on
algus ja loojang on teisel pool maakera
päikesetõus. Me oleme alatiseks seotud.
Ma tean seda. Sinu silmadest.

Armastan Sind...


Kommentaare ei ole: